Tel: +48 22 577 11 74

Fax: +48 22 868 63 25

Wybierz województwo

Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Blog FUJIFILM Sericol Polska Sp. z o. o

Reklama na witrynach sklepowych – jak ją dobrze zrobić?

Reklama jest dźwignią handlu – to pojęcie dobrze znane każdemu, kto prowadzi swoją firmę. W zależności od rodzaju prowadzonego biznesu preferowana forma reklamy może się od siebie różnić. Właściciele punktów sklepowych najczęściej zdobywają zainteresowanie klientów, przyciągając ich uwagę barwnymi grafikami i chwytliwymi hasłami umieszczonymi na witrynach sklepowych. Podpowiadamy, jak je dobrze zrobić, by były skuteczne.

Czym jest witryna sklepowa?

Witryny sklepowe to inaczej część elewacji, front budynku, w którym zlokalizowany jest sklep. Często pomijane, w rzeczywistości stanowią jeden z najważniejszych elementów całego pomieszczenia. To właśnie witryna odpowiada za pierwszy kontakt z potencjalnym klientem i w dużym stopniu decyduje, czy wejdzie on do środka i skorzysta z oferty, czy też nie. Jeśli pomieszczenie, w którym prowadzisz swój sklep, ma duże okna – wykorzystaj je i stwórz na nich reklamę swojego sklepu, która nie pozwoli przejść obok obojętnie.

Przemyślany projekt reklamy

Witryna to wizytówka lokalu. Pierwszym, bardzo ważnym krokiem jest stworzenie projektu, który przyciągnie wzrok klientów. Przechodnie poświęcają uwagę mijanym reklamom zaledwie przez kilka sekund. Stworzenie reklamy, która w tak krótkim czasie zdobędzie ich zainteresowanie, to nie lada wyzwanie.

Postaw na minimalizm. Zamiast atakować potencjalnych klientów wieloma przekazami – ogranicz się do prostych haseł. Bardzo istotne jest, by komunikat był czytelny. Duże znaczenie ma zarówno jego treść, jak i wielkość, rodzaj czcionki i ostrość znaków. Sprawdź, czy reklama będzie widoczna dla przechodniów z danej odległości.

Zwróć uwagę na zestawienie kolorów. Dobrze sprawdzi się zasada powtarzania tych samych barw i zachowanie równowagi. Zbyt jaskrawe lub zbyt blade kolory – zamiast zachęcić, zniechęcą do odwiedzenia sklepu.

Dostosuj przekaz do klientów! To oni są odbiorcami, dla nich tworzysz witrynę. Im szerszą masz wiedzę na ich temat, tym lepiej uda się zaprojektować reklamę, a co za tym idzie – osiągnąć sukces i przyciągnąć ich uwagę.

Dobór materiałów

Nawet najlepszy projekt zaprezentowany w niedbały sposób straci swoją wartość. Decydując się na taką formę reklamy – postaw na wysokogatunkowe materiały. Witryna sklepowa każdego dnia wystawiona będzie na trudne warunki. Jeśli chcesz, by utrzymała swój  pierwotny wygląd przez długi czas, wybierz odpowiednią metodę. Doskonałym rozwiązaniem będzie druk UV. To innowacyjna technika drukowania na najróżniejszych materiałach, w tym również na szkle, doceniana za szeroki zakres wykorzystania. Za jej pomocą na dowolny materiał można przenieść kolorową grafikę w wysokiej rozdzielczości. Dzięki drukarkom rolowym UV z łatwością uda się wykonać reklamy  nawet o bardzo dużych wymiarach. Trwałość reklamy wykonanej metodą UV bez zabezpieczenia laminatem wynosi około 3 lat. Z zastosowaniem dodatkowego zabezpieczenia czas ten wydłuża się do około 7 lat.

Tym, co wyróżnia druk UV na tle innych metod, jest możliwość stosowania białego atramentu. Dzięki temu nadruk można wykonać nawet na przezroczystych materiałach (np. na folii). Wykorzystując druk trzywarstwowy (kolor, biały podkład, kolor), można uzyskać druk dwustronny.

 

 

Green Guard
Tilia Griffin
Sefar
Illumina
Acuity Ultra
Acuity LED 1600R
Acuity B1
Acuity LED 40
Acuity LED 3200R
Acuity F

Dostosuj swoje ustawienia plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie:
Te pliki cookie zapewniają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej. Są konieczne m. in., aby umożliwić użytkownikowi poruszanie się po całej stronie internetowej. Bez tych plików niemożliwa byłaby realizacja części usług strony internetowej, np. umożliwienie użytkownikowi dokonywania uwierzytelniania podczas kolejnych wizyt.
Analityczne pliki cookie:
Te pliki cookie umożliwiają określanie liczby i źródła odwiedzin na stronach internetowych, dokonywanie pomiarów i ustalanie, które treści na stronie są najbardziej popularne oraz jak użytkownik porusza się po stronie. Najczęściej gromadzą one informacje o charakterze zbiorczym, anonimowym.
Reklamowe pliki cookie:
Te pliki cookie pozwalają na tworzenie profilu zainteresowań użytkownika strony internetowej i dobieranie reklamy do tego profilu. Mogą one pozwalać na identyfikację przeglądarki i urządzenia użytkownika.