Tel: +48 22 577 11 74

Fax: +48 22 868 63 25

Wybierz województwo

Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Blog FUJIFILM Sericol Polska Sp. z o. o

Metody personalizacji ubrań firmowych

Ubrania firmowe to swego rodzaju wizytówka przedsiębiorstwa To także bardzo uniwersalna, nienachalna forma reklamy. Często stosowana przez pracowników jako odzież robocza, będzie także świetnym upominkiem dla klientów. Ważne jest, by prezentowała się estetycznie i była dobra jakościowo. Poza samym materiałem warto zwrócić uwagę na metodę wykonania nadruku. Przedstawiamy kilka dostępnych możliwości.

Druk cyfrowy DTG

Jedną z najpopularniejszych metod znakowania odzieży jest druk cyfrowy DTG. Technika polega na przesłaniu projektu z komputera do maszyny drukarskiej, a następnie naniesieniu grafiki bezpośrednio na materiał. Druk DTG pozwala na wykonywanie pełnokolorowych prac, a ilość użytych kolorów nie wpływa na cenę końcową. Zazwyczaj metoda stosowana jest przy realizacji niewielkich nakładów. Co ważne, nadruk wykonany metodą druku cyfrowego nie zmienia struktury materiału – w tym jego giętkości i elastyczności. To ważne głównie w przypadku dużych elementów, które mogłyby obniżyć komfort noszenia danego ubrania. Żywotność nadruku to około 100 prań.

Sitodruk

Inną, bardzo często wybieraną, a jednocześnie jedną z najstarszych technik znakowania odzieży jest sitodruk. Podstawowym elementem jest sito, czyli aluminiowa rama z napiętą siatką, w której poszczególne oczka zostają zasklepione, natomiast puste – tworzą wzór, przez który przepuszczana jest farba. Co ważne – każdy kolor wymaga przygotowania osobnej matrycy. Im więcej zastosowanych barw, tym cena realizacji będzie wyższa. Co więcej, nie ma możliwości dokonywania zmian i personalizacji, dlatego nadruk na każdej sztuce będzie identyczny. To metoda polecana głównie w przypadku prostych, jednobarwnych grafik (np. logo). Z uwagi na wysoki koszt przygotowania sitodruk polecany jest do realizacji większych nakładów (im więcej sztuk, tym mniejszy koszt jednostkowy). Żywotność nadruku wykonanego tą metodą to około 150 prań.

Haft komputerowy

Haft komputerowy to efektowna, ekskluzywna, a przy tym bardzo trwała metoda znakowania. Technika polega na haftowaniu nićmi za pomocą specjalnej maszyny. Możliwe jest nanoszenie aplikacji kilkoma kolorami nici jednocześnie, co znacznie skraca czas realizacji. Ponadto wzór można dowolnie personalizować. Wykonany w ten sposób nadruk wyróżnia się niebywałą odpornością na uszkodzenia, wysokie temperatury czy działanie warunków atmosferycznych. Technika najlepiej sprawdzi się przy prostych projektach. Nie ma możliwości wykonywania przejść tonalnych, co ogranicza zakres stosowania tej metody. Nie można również haftować na cienkich materiałach, ponieważ mogą one ulec ściągnięciu. Ponadto haft komputerowy to także najdroższa z wymienionych metod.

Green Guard
Tilia Griffin
Sefar
Illumina
Acuity Ultra
Acuity LED 1600R
Acuity B1
Acuity LED 40
Acuity LED 3200R
Acuity F

Dostosuj swoje ustawienia plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie:
Te pliki cookie zapewniają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej. Są konieczne m. in., aby umożliwić użytkownikowi poruszanie się po całej stronie internetowej. Bez tych plików niemożliwa byłaby realizacja części usług strony internetowej, np. umożliwienie użytkownikowi dokonywania uwierzytelniania podczas kolejnych wizyt.
Analityczne pliki cookie:
Te pliki cookie umożliwiają określanie liczby i źródła odwiedzin na stronach internetowych, dokonywanie pomiarów i ustalanie, które treści na stronie są najbardziej popularne oraz jak użytkownik porusza się po stronie. Najczęściej gromadzą one informacje o charakterze zbiorczym, anonimowym.
Reklamowe pliki cookie:
Te pliki cookie pozwalają na tworzenie profilu zainteresowań użytkownika strony internetowej i dobieranie reklamy do tego profilu. Mogą one pozwalać na identyfikację przeglądarki i urządzenia użytkownika.