Tel: +48 22 577 11 74

Fax: +48 22 868 63 25

Wybierz województwo

Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Blog FUJIFILM Sericol Polska Sp. z o. o

Materiały POS – czym są i jakie są ich rodzaje?

Marketing niejedno ma imię. Konkurencja na rynku jest olbrzymia, dlatego firmy stale inwestują w reklamy, które pozwolą im wybić się na tle innych, a tym samym przyciągnąć klientów. Istnieje wiele metod, które wykorzystuje się do promocji. Jedną z nich jest stosowanie materiałów POS. Czym dokładnie są? Jakie są ich rodzaje? Na co zwrócić uwagę przy ich produkcji? O tym wszystkim w poniższym wpisie.

Co się kryje pod nazwą materiały POS?

Materiały POS (Point of Sale), nazywane również materiałami POSM (Point of Sales Materials), to określenie obejmujące różne nośniki reklamy, stosowane poza środkami masowego przekazu. Skierowane są wprost do klienta detalicznego. Często umieszczane są w niedalekiej odległości od punktu sprzedaży, jako element wspierający zakup, np. w galeriach handlowych.

Rodzaje materiałów POS

Materiały POS dzieli się na dwa rodzaje: twarde (wykonywane na twardych materiałach takich, jak plastik czy metal) i miękkie (wykonywane na miękkich materiałach, np. papierze, tekturze). Inny podział uwzględnia miejsce, w którym dana reklama zostaje umieszczona:

  • materiały na ladę – m.in.: standy, dyspendery,
  • materiały do powieszenia na suficie – m.in.: hangery, flagi reklamowe,
  • materiały podłogowe – m.in.: naklejki podłogowe, potykacze, rollery, displaye,
  • materiały na półkę – m.in.: stopery, toppery, pushery,
  • pozostałe – m.in.: naklejki, plakaty, broszury produktowe, lustra reklamowe.

Na co zwrócić uwagę przy produkcji?

Odpowiednio wykonane materiały POS mogą w znacznym stopniu wpłynąć nie tylko na rozpoznawalność marki, ale również realnie zwiększyć sprzedaż. Przy ich przygotowaniu kluczowe jest, by były atrakcyjne wizualnie, zaskakiwały i przyciągały wzrok klientów, ale również były estetyczne. Nawet najlepszy projekt nie będzie skuteczny, jeśli będzie zrobiony niedbale. Z tego względu firmy przykładają dużą wagę do produkcji i wykorzystują najnowsze metody druku. Jedną z najpopularniejszych technik jest druk UV. Możliwość wykonania nadruku na niemal każdym materiale, wysoka jakość obrazu oraz niebywała odporność na uszkodzenia sprawiają, że agencje reklamowe chętnie z niego korzystają.

 

 

 

Green Guard
Tilia Griffin
Sefar
Illumina
Acuity Ultra
Acuity LED 1600R
Acuity B1
Acuity LED 40
Acuity LED 3200R
Acuity F

Dostosuj swoje ustawienia plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie:
Te pliki cookie zapewniają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej. Są konieczne m. in., aby umożliwić użytkownikowi poruszanie się po całej stronie internetowej. Bez tych plików niemożliwa byłaby realizacja części usług strony internetowej, np. umożliwienie użytkownikowi dokonywania uwierzytelniania podczas kolejnych wizyt.
Analityczne pliki cookie:
Te pliki cookie umożliwiają określanie liczby i źródła odwiedzin na stronach internetowych, dokonywanie pomiarów i ustalanie, które treści na stronie są najbardziej popularne oraz jak użytkownik porusza się po stronie. Najczęściej gromadzą one informacje o charakterze zbiorczym, anonimowym.
Reklamowe pliki cookie:
Te pliki cookie pozwalają na tworzenie profilu zainteresowań użytkownika strony internetowej i dobieranie reklamy do tego profilu. Mogą one pozwalać na identyfikację przeglądarki i urządzenia użytkownika.