Tel: +48 22 577 11 74

Fax: +48 22 868 63 25

Wybierz województwo

Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Blog FUJIFILM Sericol Polska Sp. z o. o

Główne zalety druku UV

Druk UV to innowacyjna metoda drukowania. Dzięki wysokiej jakości wydruków i ich estetyce, druk UV stosuje się w wielu branżach. Warto poznać tę technologię druku bliżej.

Wydruki

Do druku UV można używać różnorakich materiałów, nawet stosunkowo grubych. Jego główną zaletą jest to, że świetnie przywiera zarówno do papieru, jak i innych podłoży, takich jak plexi, szkło, MDF, aluminium, ceramika czy drewno. Z tego powodu jest często stosowany jako druk reklamowy – świetnie wpisuje się w nowoczesne aranżacje biurowców. Druk UV świetnie sprawdza się też na tekturze, folii samoprzylepnej, sztucznej skórze i płótnie – dlatego też jego możliwości są prawie nieograniczone. Jedną z najważniejszych zalet wydruku UV jest jednak wytrzymałość. Tusze do druku UV to tak naprawdę ciekłe polimery. Podczas drukowania są one utwardzane promieniami UV z lampy LED. Nadruk utwardza się i przypomina nieco cienki plastik. To wszystko sprawia, że wydruk jest niezwykle odporny na niekorzystne działanie chociażby warunków pogodowych. Wydruk bez zabezpieczania lakierem można w zasadzie od razu umieścić na zewnątrz. Nie są mu straszne promienie słoneczne, deszcze ani też delikatne zarysowania czy ścieranie. W druku UV można stosować pełną paletę CMYK, da się też drukować na biało (np. na ciemnym tle).

Dla biznesu

Druk UV jest technologią, której najczęściej używa się w celach biznesowych. Korzystają z niego nie tylko agencje reklamowe, ale też producenci mebli, projektanci wnętrz czy firmy eventowe. Wydruki UV są idealne do wykonania identyfikacji wizualnej danej firmy, ale też do oznakowania hotelu, centrum handlowego itp. Są też świetnym wyborem tam, gdzie liczy się czas. Lampy LED sprawiają, że wydruk jest suchy i gotowy od razu po skończonym drukowaniu. Można go natychmiast użyć, zazwyczaj nie trzeba go nawet dodatkowo zabezpieczać. Ogromnym plusem druku UV jest to, że można go wykonywać na przedmiotach o niestandardowych kształtach, np. na płaskich gadżetach reklamowych czy obudowach na telefon. Daje więc ogromne możliwości.

Acuity LED 3200 R
Acuity F
Acuity LED 1600 II
FLENEX FW
Acuity Select
Uvijet
OnsetX
UVISTAR

Dostosuj swoje ustawienia plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie:
Te pliki cookie zapewniają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej. Są konieczne m. in., aby umożliwić użytkownikowi poruszanie się po całej stronie internetowej. Bez tych plików niemożliwa byłaby realizacja części usług strony internetowej, np. umożliwienie użytkownikowi dokonywania uwierzytelniania podczas kolejnych wizyt.
Analityczne pliki cookie:
Te pliki cookie umożliwiają określanie liczby i źródła odwiedzin na stronach internetowych, dokonywanie pomiarów i ustalanie, które treści na stronie są najbardziej popularne oraz jak użytkownik porusza się po stronie. Najczęściej gromadzą one informacje o charakterze zbiorczym, anonimowym.
Reklamowe pliki cookie:
Te pliki cookie pozwalają na tworzenie profilu zainteresowań użytkownika strony internetowej i dobieranie reklamy do tego profilu. Mogą one pozwalać na identyfikację przeglądarki i urządzenia użytkownika.