Tel: +48 22 577 11 74

Fax: +48 22 868 63 25

Wybierz województwo

Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Blog FUJIFILM Sericol Polska Sp. z o. o

Druk na tekstyliach jako forma reklamy

Nadruki na tekstyliach to bardzo popularna i niedroga forma reklamy. Dzięki rozwojowi technik drukarskich oraz wykorzystaniu trwałych pigmentów jakość druku tego typu stoi na bardzo wysokim poziomie zachwycając odbiorców trwałością i bogatą kolorystyką produktów. Nadruki można nosić na koszulkach, czapkach, spodniach i innych materiałach codziennego użytku. To forma utrwalenia marki w świadomości odbiorców.

Nadruki na koszulki sprawdzają się świetnie wszędzie tam, gdzie liczy się mała waga reklamy jednocześnie z wysoką wartością przekazywanej treści i zachowaniem silnej ekspozycji na odbiorcę. Osoba nosząca przedmiot z treścią reklamową obracając się w danym środowisku, może pośrednio przyczyniać się do pozyskiwania nowych klientów.

Metody druku na tekstyliach

Istnieją dwie najpopularniejsze metody druku na tekstyliach. Pierwsza z nich to sitodruk, wykorzystująca specjalne sita i stopniowe nanoszenie kolorów na tkaninę. Technika ta służy do realizacji większych zamówień, ponieważ matryce pod sitodruk przygotowuje się indywidualnie do każdego projektu. Stosowanie tej metody przy pojedynczych tkaninach jest mało opłacalne.

W przypadku mniejszych zamówień lepiej skorzystać z druku cyfrowego, gdzie kolory nanoszone są bezpośrednio na zadrukowywany materiał przez drukarkę sterowaną programem komputerowym. Pigment głęboko wnika w strukturę materiału i trwale się z nią wiąże, dlatego zyskuje odporność na czynniki atmosferyczne, promieniowania UV i pranie nawet w wysokiej temperaturze. Reklama jest trwała, a niewątpliwą zaletą druku na tekstyliach jest jego mobilność. Drukować można kształty, napisy i grafiki o wysokim stopniu szczegółowości wiernie odwzorowujące nawet skomplikowane elementy loga danego przedsiębiorstwa.

Warto pamiętać, że tekstylia to nie tylko ubrania. Świetnym materiałem na umieszczanie grafik promocyjnych mogą być druk na smyczach, flagach reklamowych, transparentach, obrusach czy odzieży roboczej. Drukarnie są w stanie zrealizować nawet najbardziej nietypowe zamówienia na przeróżnych formach medium podkładowego.

Green Gaurd
Tilia griffin
Sefar
Illumina
Acuity ultra
Acuity led 1600r
Acuity B1
Acuity led 40
Acuity LED 3200 R
Acuity F

Dostosuj swoje ustawienia plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie:
Te pliki cookie zapewniają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej. Są konieczne m. in., aby umożliwić użytkownikowi poruszanie się po całej stronie internetowej. Bez tych plików niemożliwa byłaby realizacja części usług strony internetowej, np. umożliwienie użytkownikowi dokonywania uwierzytelniania podczas kolejnych wizyt.
Analityczne pliki cookie:
Te pliki cookie umożliwiają określanie liczby i źródła odwiedzin na stronach internetowych, dokonywanie pomiarów i ustalanie, które treści na stronie są najbardziej popularne oraz jak użytkownik porusza się po stronie. Najczęściej gromadzą one informacje o charakterze zbiorczym, anonimowym.
Reklamowe pliki cookie:
Te pliki cookie pozwalają na tworzenie profilu zainteresowań użytkownika strony internetowej i dobieranie reklamy do tego profilu. Mogą one pozwalać na identyfikację przeglądarki i urządzenia użytkownika.