Tel: +48 22 577 11 74

Fax: +48 22 868 63 25

Wybierz województwo

Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Blog FUJIFILM Sericol Polska Sp. z o. o

Displaye i POS a druk UV

Druk UV z roku na rok zyskuje sobie coraz więcej zwolenników. I nic dziwnego. Posiada szereg zalet, które sprawiają, że znajduje on zastosowanie w wielu branżach. Z druku UV chętnie korzystają agencje reklamowe, które dzięki niemu mogą zaoferować swoim klientom wyjątkowe i niepowtarzalne materiały POS, niestandardowe displaye i wiele innych ciekawych form reklamowych.

Materiały POS

Materiały POS już dawno przestały pełnić tylko funkcję odrębnej półki sklepowej. Obecnie są to małe arcydzieła, które mają za zadanie przyciągać wzrok klientów i zachęcać do kupna umieszczonych na nich towarów. Większość z nich wykonywana jest z kartonów, co do tej pory generowało sporo problemów, jeśli chodzi o druk. Papier jest materiałem bardzo chłonnym, przez co tusze mocno w niego wnikają. Druk UV rozwiązuje ten problem. Nadruk na POS jest natychmiast utwardzany lampami UV, przez co klient może odebrać go w krótkim czasie, w zasadzie zaraz po wyjściu papieru z maszyny. POS jest suchy i od razu gotowy do użycia. POS z nadrukiem UV jest dość odporny na odkształcenia. Dodatkowo można go jeszcze zalaminować, dzięki czemu będzie pięknie błyszczał i jeszcze bardziej wyróżniał się w sklepie. Kolejną zaletą jest to, że druk UV można wykonywać na grubszych materiałach. Poradzi więc sobie też z materiałami POS z tworzyw i drewna.

Displaye niestandardowe

Agencje reklamowe często proponują swoim klientom displaye niestandardowe, zrobione z niestandardowych materiałów. W branży reklamowej pojawił się chyba już każdy możliwy ich typ: pcv, dibond, mdf, plexi i wiele, wiele innych. Są one zazwyczaj o wiele solidniejsze niż karton czy tektura i świetnie radzą sobie z dużym ruchem w sklepie. Problemem może okazać się zadrukowanie takich podłoży, gdyż są małosiąkliwe. W tym przypadku druk UV to również najlepszy wybór. Utwardzona lampami UV farba świetnie utrzyma się nawet na najtrudniejszych podłożach. Nadruk jest na tyle trwały, by poradził sobie z częstymi obtarciami, zadrapaniami, a nawet niesprzyjającymi czynnikami zewnętrznymi.

Green Gaurd
Tilia griffin
Sefar
Illumina
Acuity ultra
Acuity led 1600r
Acuity B1
Acuity led 40
Acuity LED 3200 R
Acuity F

Dostosuj swoje ustawienia plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie:
Te pliki cookie zapewniają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej. Są konieczne m. in., aby umożliwić użytkownikowi poruszanie się po całej stronie internetowej. Bez tych plików niemożliwa byłaby realizacja części usług strony internetowej, np. umożliwienie użytkownikowi dokonywania uwierzytelniania podczas kolejnych wizyt.
Analityczne pliki cookie:
Te pliki cookie umożliwiają określanie liczby i źródła odwiedzin na stronach internetowych, dokonywanie pomiarów i ustalanie, które treści na stronie są najbardziej popularne oraz jak użytkownik porusza się po stronie. Najczęściej gromadzą one informacje o charakterze zbiorczym, anonimowym.
Reklamowe pliki cookie:
Te pliki cookie pozwalają na tworzenie profilu zainteresowań użytkownika strony internetowej i dobieranie reklamy do tego profilu. Mogą one pozwalać na identyfikację przeglądarki i urządzenia użytkownika.