Tel: +48 22 577 11 74

Fax: +48 22 868 63 25

Wybierz województwo

Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Blog FUJIFILM Sericol Polska Sp. z o. o

Banery reklamowe – skuteczna forma reklamy?

Reklama outdoorowa od lat stanowi jedną z najpopularniejszych form marketingu. Nasuwa się jednak pytanie – czy jest skuteczna? Banery reklamowe zalewają nasze otoczenie, jednak zaledwie nieliczne przyciągają uwagę. Co zatem sprawia, że tylko niektóre z nich są w stanie zainteresować potencjalnych klientów? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, by taka forma reklamy była skuteczna.  

Projekt

Jednym z kluczowych elementów w drodze do stworzenia skutecznego przekazu reklamowego w postaci banera jest dobry projekt. Tworząc go, kieruj się kilkoma zasadami:

  • Postaw na minimalizm – baner reklamowy powinien być prosty i łatwo czytelny. Umieszczenie na nim zbyt wielu informacji całkowicie minie się z celem. Odbiorcy poświęcą mu zaledwie kilka sekund uwagi, dlatego umieść na nim jedynie to, co najważniejsze.
  • Kolorystyka – zastosuj intensywne barwy, które przyciągną wzrok przechodniów.
  • Spójność – wykorzystaj styl spójny z pozostałymi działaniami marketingowymi (ulotki, wizytówki). W ten sposób zachowasz jednolitą identyfikację wizualną swojej marki.

Wykonanie  

Kiedy już stworzysz idealny projekt, musisz go zrealizować. Baner reklamowy jest narażony na wpływ wymagających warunków atmosferycznych ( i nie tyko), dlatego ważne jest, by jego wykonanie było na naprawdę wysokim poziomie. Jedną z najpopularniejszych metod wykorzystywanych do produkcji reklam wielkoformatowych jest druk solwentowy. Tusze solwentowe wyróżniają się wysoką odpornością na uszkodzenia, nie blakną i zachowują swój pierwotny wygląd przez bardzo długi czas. Plusem jest również wysoki poziom odwzorowania kolorów i konturów. Co prawda jakość wydruku wykonana tą techniką nie jest najwyższa, jednak banery oglądane są z pewnej odległości, przez co nie ma to najmniejszego znaczenia.

Lokalizacja

Kiedy już masz gotowy baner, musisz sprawić, by został zauważony. Ostatnim, jednak niemniej ważnym punktem, jest lokalizacja, w jakiej zostanie umieszczony. Nawet najlepiej zrealizowany projekt nie będzie skuteczny, jeśli zawiśnie w nieatrakcyjnym miejscu. Wybierz lokalizację, w której występuje duży ruch pieszych i samochodów, ponieważ to właśnie do przechodniów i kierowców ma trafiać przekaz. Jednocześnie unikaj dróg szybkiego ruchu. W takich warunkach prowadzący pojazdy mają zbyt mało czasu, by zauważyć reklamę i przyswoić zawarte na niej informacje.

 

 

Green Guard
Tilia Griffin
Sefar
Illumina
Acuity Ultra
Acuity LED 1600R
Acuity B1
Acuity LED 40
Acuity LED 3200R
Acuity F

Dostosuj swoje ustawienia plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie:
Te pliki cookie zapewniają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej. Są konieczne m. in., aby umożliwić użytkownikowi poruszanie się po całej stronie internetowej. Bez tych plików niemożliwa byłaby realizacja części usług strony internetowej, np. umożliwienie użytkownikowi dokonywania uwierzytelniania podczas kolejnych wizyt.
Analityczne pliki cookie:
Te pliki cookie umożliwiają określanie liczby i źródła odwiedzin na stronach internetowych, dokonywanie pomiarów i ustalanie, które treści na stronie są najbardziej popularne oraz jak użytkownik porusza się po stronie. Najczęściej gromadzą one informacje o charakterze zbiorczym, anonimowym.
Reklamowe pliki cookie:
Te pliki cookie pozwalają na tworzenie profilu zainteresowań użytkownika strony internetowej i dobieranie reklamy do tego profilu. Mogą one pozwalać na identyfikację przeglądarki i urządzenia użytkownika.