Tel: +48 22 577 11 74

Fax: +48 22 868 63 25

Wybierz województwo

Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Katarzyna Doktór
Tel: +48 607 149 474
E-mail: Katarzyna.Doktor@Fujifilm.com
Tomasz Królikowski
Tel: +48 601 265 055
E-mail: Tomasz.Krolikowski@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Wojciech Bartczak
Tel: +48 601 360 289
E-mail: Wojciech.Bartczak@Fujifilm.com
Blog FUJIFILM Sericol Polska Sp. z o. o

10 pomysłów na personalizowane upominki dla pracowników

Obdarowywanie pracowników i kontrahentów jest formą wyrażenia szacunku, zadowolenia ze współpracy czy podkreślenia wybitnych osiągnięć. Personalizowane upominki dla pracowników są bardzo proste do wykonania: wystarczy nadruk na opakowaniu lub bezpośrednio na przedmiocie, aby bezosobowy gadżet stał się oryginalnym prezentem.

Techniczna strona personalizacji gadżetów nie nastręcza najmniejszych problemów: można wykorzystać farby drukarskie UV, technologię sublimacyjną, sitodruk, folie flex i flock. Natomiast prawdziwym wyzwaniem jest trafienie w oczekiwania osoby obdarowywanej.

Czym kierować się przy wyborze upominków dla pracowników?

Przy wyborze prezentów warto kierować się aktualnymi trendami. Gadżety, które są modne, zostaną bardziej docenione. Ważny jest też klucz branżowy: gadżety związane z profesją osoby obdarowanej spotykają się zawsze z lepszym przyjęciem niż przedmioty pozbawione charakteru. Trzecią kategorią oceny jest klasa, a co za tym idzie cena gadżetu. Wszyscy zdają sobie sprawę z faktu, że okolicznościowe upominki dla pracowników zwykle nie mają zbyt dużej wartości. Jednak nie oznacza to, że można postawić na gadżety wykonane niestarannie i z niskiej jakości materiałów.

Masz największe szanse dokonania właściwego wyboru prezentu i sposobu personalizacji, jeżeli znasz obdarowywaną osobę. Na przykład słoik miodu z nadrukowanym imieniem pracownika i tekstem „Słodki jak miód. Pracowity jak pszczółka” może być zarówno doskonałym, jak i kompletnie nietrafionym, wprawiającym w zażenowanie podarunkiem.

Jakie gadżety nadają się na upominki?

Lista przedmiotów, które można spersonalizować, jest bardzo długa. Proponujemy dziesięć grup gadżetów, które cieszą się największą popularnością i są najbardziej uniwersalne: 

  • pojemniki i naczynia – porcelanowe filiżanki, kubki termiczne, termosy, lunchboxy to tylko nieliczne rzeczy, które można w prosty sposób spersonalizować poprzez wykonanie nadruku lub grawerowanie, 
  • materiały piśmiennicze i biurowe – długopisy, pióra, ołówki, kalendarze czy bloki kartek do notowania to łatwe w personalizacji i bardzo praktyczne prezenty,
  • drobne narzędzia – evergreenem wśród gadżetów-prezentów jest otwieracz do kapsli, ale dobrymi gadżetami na upominki są też korkociągi, kompasy czy wielofunkcyjne scyzoryki,
  • słodycze – najefektowniejsze są słodycze manufakturowe, wykonane na zamówienie – najlepiej wręczać je w starannie zaprojektowanych, również ręcznie wykonanych opakowaniach,
  • kosmetyki – dobrym pomysłem jest tworzenie zestawów kosmetyków sezonowych, np. z kremami do opalania, a także z ozdobnymi mydełkami lub solami do kąpieli – personalizacja dotyczy opakowań i etykiet,
  • tekstylia – jeżeli baza (koszulka, torba, plecak, nerka, bluza czy kurtka) jest dobrej jakości, a nadruk personalizujący dyskretny, to prezent może być funkcjonalny i chętnie używany – przy większych seriach odzieży opłaca się zastosować do znakowania sitodruk, natomiast przy pojedynczych egzemplarzach bardziej opłacalny jest druk cyfrowy lub naszywki haftowane,
  • alkohol – markowy alkohol to jeden z bardzo popularnych i chętnie przyjmowanych prezentów: etykiety i opakowania bardzo łatwo poddają się personalizacji,
  • parasole i płaszcze przeciwdeszczowe – zawsze chętnie przyjmowane, funkcjonalne i łatwe w personalizacji – mogą być bardzo eleganckim upominkiem i jednocześnie efektownym gadżetem reklamowym,
  • przyprawy, herbata i kawa – jeżeli produkty są wysokiej jakości, a spersonalizowane opakowania prezentują się estetycznie, to stają się gustownym i uniwersalnym prezentem na każdą okazję i dla każdego odbiorcy – bardzo dobrze widzianym prezentem są produkty pszczele, zioła i inne naturalne przetwory o charakterze leczniczym,
  • drobne gadżety elektroniczne – przenośne pamięci, słuchawki, głośniki, powerbanki czy smartwatche z personalizującymi nadrukami zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem – ważne, żeby nie był to sprzęt z najniższej półki, który w krótkim czasie okaże się elektronicznym śmieciem.
Green Guard
Tilia Griffin
Sefar
Illumina
Acuity Ultra
Acuity LED 1600R
Acuity B1
Acuity LED 40
Acuity LED 3200R
Acuity F

Dostosuj swoje ustawienia plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie:
Te pliki cookie zapewniają korzystanie z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej. Są konieczne m. in., aby umożliwić użytkownikowi poruszanie się po całej stronie internetowej. Bez tych plików niemożliwa byłaby realizacja części usług strony internetowej, np. umożliwienie użytkownikowi dokonywania uwierzytelniania podczas kolejnych wizyt.
Analityczne pliki cookie:
Te pliki cookie umożliwiają określanie liczby i źródła odwiedzin na stronach internetowych, dokonywanie pomiarów i ustalanie, które treści na stronie są najbardziej popularne oraz jak użytkownik porusza się po stronie. Najczęściej gromadzą one informacje o charakterze zbiorczym, anonimowym.
Reklamowe pliki cookie:
Te pliki cookie pozwalają na tworzenie profilu zainteresowań użytkownika strony internetowej i dobieranie reklamy do tego profilu. Mogą one pozwalać na identyfikację przeglądarki i urządzenia użytkownika.